זה הדגמת תצוגה של העיצוב במראה תלת-ממד. התצוגה נותנת תחושה של לוגו חי וכך מאפשרת ללקוח להתרשם איך הלוגו יראה במציאות.
מילון "מילוג" מגדיר קונספט כ- "רעיון כללי העומד מאחורי פרסום או יצירה". בעיצוב גרפי קונספט הוא העיצוב הראשוני (הרעיון) שהמעצב הכין שהוא המראה והבסיס של העיצוב הסופי. מהקונספט המעצב ימשיך לסיים את העבודה. כאשר רוכשים ממעצב יותר מקונספט אחד המעצב ישלח ללקוח מספר אפשרויות (רעיונות) לבחירה של העיצוב המועדף שהלקוח רוצה. (לדוגמה 3 קונספטים של עיצוב לוגו פרוש הדבר הוא שהלקוח יוכל לבחור בין 3 אפשרויות עיצוב שונות של לוגואים שהמעצב הכין. את הלוגו המתאים והאהוב עליו ביותר)
זהו קובץ של הלוגו שהרקע שלו שקוף ולכן ניתן להלבשה בסוגי הרקעים. (ככה אפשר להדפיס את הלוגו על מעטפות לבנות, שחורות או כל צבע אחר)
פרוש המושג הוא: עריכה, בקשות שינויים. בעיצוב גרפי בקשות עריכה ממעצבים הם דבר שבשגרה, אך עם זאת מספר העריכות שניתן לבקש מוגבל על פי הסכם מראש. עריכות אין משמעותם "קונספט" חדש אלה יותר עריכות קטנת לדוגמה: שינוי הכתוב, שינוי סוג הגופן, צבעים שונים, וכו'.
ערכה ממותגת לעסק בגדלים שונים לשימוש ברשתות חברתיות.
אלה הם הקובץ או הקבצים של התוכנה (לרוב פוטושופ או אילוסטרייטור) המקוריים של העיצוב שלכם. למי שמחזיק אותם יכול לפתוח אותם בתוכנה ולבצע עריכות שונות.
עיצוב סטשינרי הוא מיתוג עסקי של כל מה שקשור לכתיבה ודפוס. זה בעצם עיצוב ממותג של דפים, מעטפות, כרטיסי ביקור וכד'.
זהו קובץ באיכות גבוה מאוד המיועד להדפסה. את הקובץ ניתן להגדיל או להקטין לכל גודל רצוי מבלי שאיכות התמונה נפגעת. (כולל להדפסה על שלטי חוצות). זהו הקובץ שבתי דפוס יבקשו ממכם.