חבילת מיתוג לעסק – 3 מעצבים גרפיים הטובים ביותר

דף הבית » בלוג » מיתוג עסקי » חבילת מיתוג לעסק – 3 מעצבים גרפיים הטובים ביותר

כאן תמצאו מעצבים גרפים מהם תוכלו לרכוש חבילת מיתוג לעסק,
כל זה תוכלו לעשות אונליין לא משנה איפה אתם,
ההזמנה מתבצעת בנוחות באתר Fiverr.
באתר דרכו תוכלו לראות ולהתרשם מעבודות קודמות,
תוכלו לבצע תקשורת עם מעצב מקצועי בעברית ולהזמין חבילת מיתוג לעסק המתאימה לכם.

תוכן העניינים

    מיכל

    מחיר חבילת מיתוג כ-7500₪

    מיכל היא מעצבת מוכשרת האוהבת את העבודה שלה. עם מעל 14 שנות ניסיון בעיצוב גרפי. מיכל עובדת קרוב עם הלקוחות שלה, מקשיבה לצרכים שלהם ועוזרת להם להגשים את המטרות שלהם. למיכל ניסיון רב בסטודיו לעיצוב, שם עבדה עם צוותים וצברה ידע בשיווק של מותג. היא תעצב לכם חבילת מיתוג לעסק וכל הקשור במיתוג: לוגו, אריזות ממותגות, תוויות למוצרים, כרטיסי ביקור, עיצובים לרשתות החברתיות, ספר מותג ועוד.

    עבודות מיתוג נבחרות


    יעל

    מחיר חבילת מיתוג כ-4000₪

    יעל היא מעצבת מוכשרת עם 10 שנות ניסיון, היא מתמחה בעיצוב UI\UX עם ניסיון כמנהלת מוצר ומנהלת יצירתיות בעולם המכירות באינטרנט. יעל תעצב עבורכם לוגו וספר מותג הכולל את כל ההנחיות למותג שלכם. בנוסף יעל מעצבת ומפתחת אתרים עם הסמכה של שופיפיי להקמת חנויות באינטרנט, היא מעצבת מודעות לרשתות חברתיות, מצגות ועוד. יעל עובדת קרוב עם הלקוחות בשלבי יצירת העיצוב המותג שלכם.

    עבודות מיתוג נבחרות


    אלונדה

    מחיר חבילת מיתוג כ-10000₪

    אלונדה הם זוג מעצבים העובדים כצוות עם 20 שנות ניסיון. הם מספקים שירותי עיצוב גרפי ברמת גימור גבוהה. אלונדה יוצרים חבילת מיתוג מקיפה לעסק הכוללת עיצוב לוגו, איורים (אִילוּסְטְרַצְיָה) עיצוב כתב, פוסטרים, ברושורים, עיצוב אתרים ואפליקציות וכן עיצובים לדפוס ודיגיטל. במהלך שנותיהם כמעצבים עיצבו מוצרים גרפים למותגי מוכרים כמו לבנק Chase, מלונות הילטון ולחברת Fiverr הישראלית. מיד עם הזמנה של חבילת מיתוג תקבלו מסמך מפורט על אופן העבודה ותהליך העבודה.

    עבודות מיתוג נבחרות

    איך לבחור נכון חבילת מיתוג לעסק

    בחירה של שירות חבילת מיתוג עבור המותג שלך יכולה להיות החלטה גורלית עבור העסק שלך, משום שיכול להיות לכך השפעה משמעותית על הזהות הויזואלית (חזותית) וההצלחה הכללית של המותג שלך. הבאנו לכם כמה דברים לשקול כאשר בוחרים שירות של חבילת מיתוג לעסק.

    1. ניסיון ותיק עבודות: הסתכלו על תיק העבודות של נותני השירות והנסיון שלהם כדי לחוש את סגנון העיצוב של שלהם וסוג הפרויקטים אשר הם עבדו בעבר. זה יתן להם את הרעיון הכללי לדעת אם סגנון העיצוב שלהם מתיישר עם המותג שלכם ואם הם עבדו עם עסקים בתחום שלכם.
    2. שירות מוצע: מומלץ לודא שנותני השירות מציעים את כל שירותי המיתוג שאתם צריכים. שירות עיצוב לוגו צריך לכלול: עיצוב לוגו, מדריך מותג*, זהות ויזואלית*, עיצוב אריזה, עיצוב אתר ועוד.
    3. תקשורת ושיתוף פעולה: בחרו נותני שירות אשר קל לתקשר איתם ושהם פתוחים לשתף אתכם כדי לוודא שהעיצוב הסופי מתאים לצרכים שלכם ולציפיות שלכם.
    4. לוח זמנים ומסירה: ודאו שנותני השירות יכול למסור את העבודה בהתאם ללוח הזמנים שאתם צריכים. שאלו על לוח הזמנים וזמן המסירה כדי לוודא שהם יכולים לעמוד בדד-ליין (מועד) שלכם.
    5. מחיר: השוואה את המחיר עם חבילות עיצוב של נותני שירות שונים כדי למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. חשוב שתדעו שהאופציה הזולה ביותר לא תמיד הטובה ביותר, משום שחשוב לבחור בנותני שירות שיכולים להגיש לכם עבודה ברמה-גבוהה אשר מתאימים לצרכים שלכם.
    6. חוות דעת וממליצים: קראו חוות דעת ובקשו לדבר עם לקוחות מהעבר. זה יתן לכם מושג על רמת שירות הלקוחות ואיכות העבודה של נותני השירות.
    7. שירות אחרי מסירה: שקלו אם נותני השירות מציעים שירות אחריה מסירה, כמו ביצוע שינויים, תמיכה על שימוש בחומרים, ותמיכה על פרויקטים עתידיים.

    לסיכומו של דבר, בחירה של שירות עיצוב עבור חבילת מיתוג עבור המותג שלכם היא קריטי עבור הזהות הויזואלית שלכם ועל ההצלחה הכללית של העסק. על ידי כדי שתשקלו את הנסיון, השירות המוצע, התקשורת ושיתוף הפעולה, לוח הזמנים והמסירה, מחיר, ביקורות, ושירות אחרי תמיכה, תוכלו למצוא את נותני השירות אשר מתאימים לצרכים שלכם.

    מה זה מדריך מותג וזהות ויזואלית שמוזכר בסעיף 2

    זהות ויזואלית של מותג

    בקצרה, זהות וויזואלית הוא המראה החזותי של המותג, אשר כולל אלמנטים שונים כמו לוגו, אפיון צבעים, טִיפּוֹגְרַפְיָה (כל הקשור בעיצוב וטקסט כמו גופנים, עיצוב לדפוס וכו'), ותמונות. זה הדרך של המותג להציג את עצמו ויזואלית לעולם וזה עוזר ללקוחות לזהות ולזכור את המותג.

    מדריך מותג

    מדריך מיתוג, ידוע גם כמדריך מותג או מדריך עיצוב מותג, זה אוסף של חוקים המבטיחים עקביות לאורך כל חומרי המותג והתקשורת. זהו מסמך המאפיין איך המותג צריך להראות ויזואלית (חזותית) וורבאלי (באופן דיבורי). הוא כולל מידע כמו פלטת צבעים, טיפוגרפיה, תמונות, סגנון דיבור, ואלמנטים אחרים שבאים לכדי שימוש כאשר יוצרים חומרים למותג כמו כרטיס ביקור, ברושורים, אריזות, אתר אינטרנט ופוסטים במדיה החברתית.

    שניהם ביחד

    הזהות הויזואלית ומדריך המותג עובדים ביחד כדי ליצור מראה והרגשה עקביים ומלוכדים עבור המותג. הזהות הויזואלית היא המייצגת של המותג, בעוד מדריך המותג זה סט חוקים אשר מכתיבים איך התצוגה הויזואלית צריכה להראות עבור כל חומרי המותג. זהות ויזואלית חזקה ומדריך מותג ברור יעזרו ליצור מותג מוכר וזכיר, אשר הכרחתי לבנות ביטחון ואמון עם הלקוחות.

    כתיבת תגובה