ההשפעה שיש ללוגו מקצועי על אמון ונאמנות הלקוחות

דף הבית » בלוג » מיתוג עסקי » ההשפעה שיש ללוגו מקצועי על אמון ונאמנות הלקוחות

ההשפעה של לוגו שמעוצב טוב על נאמנות ואמון הלקוחות הוא משמעותי ביותר. לוגו הוא במיקרים רבים הרושם הראשוני של המותג עם הלקוח. הרושם הזה יכול לקבוע את הטון של כל החוויה של הלקוח עם החברה.

מחקרים רבים בדקו את ההשפעה של לוגו שמעוצב טוב על נאמנות ואמון הלקוחות.

מחקר אחד של Journal of Marketing מצא שללקוחות יש רגשות חיבור עזים עם מותגים שיש להם לוגו שמעוצב היטב. המחקר גם מצא שיש סיכוי יותר סביר שלקוחות ימליצו על מותג עם לוגו מקצועי לאחרים.

מחקר אחר של Journal of Business Research גילה שיש סיכוי טוב יותר שלקוחות יבטחו ויהיו נאמנים למותגים עם לוגו מקצועי. המחקר ציין שלוגו מקצועי מעביר מסר ללקוחות שהמותג הוא מהימן ואמין.

מחקר שהתבצע על ידי אוניברסיטת לויולה מרימאונט (Loyola Marymount University) שבקליפורניה מצא ממצאים זהים למחקרים הקודמים שציינו.

בנוסף מחקר גילה שצבע יכול להיות גורם משמעותי בעיצוב לוגו. מחקר שפורסם במגזין "Science" מציג שצבעים יכולים לעורר מגוון סוגי רגשות בפני הצפוים. וכך שצבעים שונים מקושרים למותגים שונים. לדוגמה, הצבע כחול לעיתים קרובות מקושר לנאמנות ואמון. בעוד הצבע ירוק מקושר עם צמיחה ובריאות.

מכל-מקום, המחקרים האלו מציגים הוכחות שלוגו שמעוצב הרמה גבוהה יכול לעשות השפעה חיובית ניכרת על הלקוחות. על האמון והנאמנות שלהם. וכך שלוגו מעוצב בצורה חובבנית יכול לפגוע במוניטין של המותג. זה חיוני וחשוב לשים לב לעקרונות עיצוב ואלמנטים כאשר מעצבים לוגו, חשוב להיות בטוחים שעיצוב הלוגו שומר על קו עם המסר והערכים של החברה, ושהוא יעורר רגשות חיוביות.

עוד בנושא מיתוג עסקי אצלנו באתר:

[no_toc]

כתיבת תגובה